....poszczególne szuflady....

niedziela, 14 lutego 2010

Kochanie we wszystkich kolorach świata

Moja miłość ma kolor zielony - kolor nadziei na kolejne minuty spędzone razem w blasku świec
Moja miłość ma kolor niebieski - gdy szukam twych oczu zagubionego spojrzenia, po całym dniu pracy
Moja miłość ma kolor czerwonego wina, którego jeszcze nie zdążyliśmy wypić do dna
Moja miłość ma kolor zielonych drzew, które szumią nam na spacerach nad głowami, przemycając dyskretnie promienie żółtego słońca
Moja miłość ma kolor ciemności - gdy zapraszasz mnie w czeluści czarnego, okradzionego ze światła pokoju
Moja miłość bywa biała, prawie przeźroczysta gdy z nadzieją myślę o przyszłych dniach, które malujemy wspólnie kolorami uczuć

2 komentarze:

  1. och jak mi się podoba, najbardziej słowa o kolorze czerwonego wina - oby dla wszystkich zakochanych ta butelka zawsze zostawiała kolejne porcje miłości!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłość różne kolory ma! Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń